Меню KDT

logo.png?_=1475147881

«СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ» КММ «ПЕТРОПАВЛ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ» КММ «№8 ОРТА ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН    ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ МЕКТЕП-КЕШЕНІ» КММ 

 

  • kz
  • ru
  • Мектеп мәзірі

    Жаңалықтар

    Экологиялық айлығының аясында 18 сәуір күні мектеп кітапханасында мемлекеттік тілде оқитын 5-6 сыныптар арасында «Табиғат білгіштері» командалық викторинасы өтті. Викторина бес кезіңнен тұрды: «Ертегідегі жануар кейіпкерді анықтау», «Табиғат құбылыстары мен заңдылықтары туралы Quizizz викторинасы», «Допты шытырман арқылы откізу» тимбилдинг сайысы, «Адасқан әріптер» әріптердің орнын тауып, табиғат туралы мақалдарды анықтау, «Табиғат туралы ребустарды шешу». Оқушылар белсенділік танытты. 6-сынып командасы жеңіске жеткенімен, 5-сынып оқушылары жұмбақ, мақал-мәтел шешуде жақсы өнер көрсетті. Олар ертегілер мен мультфильмдердегі жануарлардың кейіпкерлерін жақсы білетінін көрсетті. Оқушылар адам мен табиғаттың бір-бірімен байланысы туралы, табиғатты қорғау керектігі туралы ойынның қорытындысын шығарды. Викторина нәтижесінде 6-сынып командасы жеңіске жетті. Сонымен бірге, 6-сынып оқушысы Мұсабек Райымбек викторинаның үздік ойыншы атанды.

    02.05.2025
    0
    Толығырақ

    22 сәуір күні экологиялық айлық аясында 10 сынып оқушылары арасында қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде "Жиырма бірінші ғасыр көшбасшылары" экологиялық зияткерлік ойыны өтті. Ойын оқушылар арасында көптілділікті насихаттауға, экологиялық сауатты оқушыларды анықтауға бағытталды. Іс-шара 4 кезеңнен тұрды. Бірінші кезең "Логика қайда?" форматында өтті, оқушылар ұсынылған суреттер бойынша экологиялық проблемаларды, экологиялық терминдерді анықтап, оларды ағылшын, қазақ және орыс тілдеріне аударды. Екінші кезең "Миллион кімге бұйырады?" ойыны форматында өтті, экологиялық тақырыптағы тест тапсырмалары үш тілде ұсынылды. Оқушылар осы кезеңде ағылшын тілін жақсы меңгергендерін көрсетті. Ойынның үшінші кезеңі командалық жарыс түрінде өтті, команда мүшелері допты лабиринт арқылы өткізуге тырысты. Бұл жерде командалардың бірлігі мен үйлесімді жұмысы қажет болды. Бұл кезең өте қызықты өтті. Ойынның соңғы төртінші кезеңінде қатысушылар ғаламдық экологиялық проблемалар бейнеленген пазлды құрып, проблеманың пайда болу себептерін, сондай-ақ осы проблемамен күресу шараларын анықтады. Бұл кезең топтық жұмыс пен шешендік өнерді көрсетуді қажет етті. 10 "Б" сынып оқушылары осы кезеңдегі тапсырмаларды жақсы орындап шықты. Ойын барысында командалар жинаған ұпайларды есептеу қорытындысы бойынша үшінші орынды 10 "Ә" сынып оқушыларының командасы, екінші орынды 10 "В" сыныбының командасы, ал бірінші орынды 10 "Б" сыныбының командасы иеленді. Оқушылар өздерін экология білгірлері ретінде ғана емес, сонымен қатар бірнеше тілде сөйлейтін тұлғалар ретінде көрсетті. Ойын қатысушыларына белсенді ұстанымдары үшін алғыс айтамыз, болашақта оларға үлкен табыс тілейміз!

    02.05.2025
    0
    Толығырақ

    "№8 жалпы орта білім беретін мектеп-эстетикалық тәрбие кешені" КММ-де "табиғат адамы-жау немесе дос"тақырыбында пікірталас өтті. Мақсаты: адам мен табиғат арасындағы күрделі қатынастарды түсіну, адам әрекетінің қоршаған ортаға әсерін талқылау. Үкімет палатасы зерттеулер адамның экожүйелерді қалпына келтіруге қабілетті екенін көрсетті (мысалы,ормандарды қалпына келтіру немесе жануарларды қалпына келтіру бағдарламалары). Адам ауыл шаруашылығы мен қоршаған ортаны қорғаудың тұрақты әдістерін жасай отырып, табиғат ресурстарын саналы түрде пайдалана алады. Оппозиция палатасы бұл туралы айтады адам табиғатқа жау өйткені өнеркәсіптік өндірістің ұлғаюы және қоршаған ортаның ластануы (мысалы, көмірқышқыл газының шығарындылары, пластикалық қоқыс), табиғи ресурстардың сарқылуы және адам әрекетіне байланысты түрлердің жойылуы да бар.

    02.05.2025
    0
    Толығырақ

    "№8 жалпы орта білім беретін мектеп-эстетикалық тәрбие кешені " КММ-де 1-11 сыныптардың параллельдерінде "Қазақстанның тарихи ескерткіштері"тақырыбында сынып сағаттары өтті. Мақсаты: Оқушыларды Қазақстанның тарихи ескерткіштерімен таныстыру, ата-бабалар мұрасын құрметтеуге және ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын түсінуге тәрбиелеу. Сынып сағатында оқушылар тарихи ескерткіштердің не екенін және олардың мәдениет пен тарих үшін неліктен маңызды екенін талқылады, олар барған немесе естіген ескерткіштер туралы білімдерімен бөлісті. Сынып сағатының соңында оқушылар білімдерін бекіту үшін викторина өткізді. Мұндай тақырыптағы сынып сағаты тек білім беру ғана емес, сонымен қатар қызықты болды, оқушылардың ұлттық бірегейлік сезімін дамытуға ықпал етті. Мұндай сабақтар оларды Қазақстанның тарихы мен мәдениетін одан әрі зерттеуге шабыттандыруы мүмкін.

    02.05.2025
    0
    Толығырақ

    "№8 жалпы орта білім беретін мектеп-эстетикалық тәрбие кешені " КММ сәуір айында "Балалардың қауіпсіздігі-ересектердің қамқорлығы" 1-4 сыныптар, " сіздің балаңыз төтенше жағдайға дайын ба?"5-9 сыныптар," жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру " 10-11 сыныптар. 10-11 сыныптардағы сабақтарда "жеке қауіпсіздік" миға шабуыл жасалды, "жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырудың негізгі ережелері" сипатталды, "мүмкін емес" жаттығулары орындалды, "Безопасностьасыз қауіпсіздік" бейнеролигі қаралды, жағдайлар талқыланды. 5-9 сынып сабақтарында "ТЖ қалай дайындалады" бейнеролигі көрсетілді, топтарда жұмыс жүргізілді , "ТЖ симуляциясы: ата-ана-бала". Сабақ барысында ата-аналар ТЖ жағдайында баламен қарым-қатынаста оң әдістер мен тәсілдерді қолданудың маңыздылығын түсінуді үйренді. 1-4 сынып сабақтарында ата-аналар балалардың қауіпсіздігіне ықтимал қауіптер мен қауіптер туралы білім алды және олардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін әрекет алгоритмі.

    02.05.2025
    0
    Толығырақ

    Послание
    Президента

    Қазақстан Республикасының Президенті: ҚАСЫМ-ЖОМАРТ КЕМЕЛҰЛЫ ТОҚАЕВ

    Білім беру ұйымдарының балаларды тасымалдауы жөніндегі әдістемелік ұсынымдар

    Мектеп директоры Уәлиева Әйгерім Файзуллақызы

    Электронндық мемлекеттіқ қызметтер

    Пайдалы сілтемелер